33 Stare na nowo :)

Jak wam minął tydzień??? U mnie deszczowo i zimno...dopiero dziś zaświeciło słońce:)
Mogłyśmy z Wiką spędzić więcej czasu na dworze nie obawiając się, że zaraz wyjdzie chmura i zacznie padać.
Mogłam też w końcu zrobić zdjęcia dziecięcego krzesełeczka na biegunach, które przypominam liczy około 40 lat, wyczyszczone, polakierowane...podpórki pod nóżki dorobione, poduszeczka uszyta:)

Zdjęcia w stylu retro bo i krzesło retro, ale kolor drewna w rzeczywistości jest taki jak na zdjęciach.
Poduszeczka uszyta z poszewki IKEA zakupionej w sh za 1zł
Wypełnienie - gąbka

Koszt niewielki, trochę pracy własnej i oto jest:)




Wiktoria - 10m-cy, 18 dni
Szydełkowa czapeczka - no name - prezent
Płaszczyk - Zara Baby - Allegro - 30zł
Spodnie - George - odziedziczone
Trampki - CCC - 29zł

Będąc w temacie staroci zdjęcie dwóch przedmiotów, które czeka nowe życie:)


Oba są z drewna i przez cały rok przeleżały na dworze, na deszczu śniegu...i dlatego nie wiadomo czy skrzynkę na butelki da się odratować...

* * *
Dziś dotarła do mnie wygrana w Candy u Kamili
Oprócz poduszki z napisami, której się spodziewałam otrzymałam jeszcze w prezencie 3 poradniki:)
Bardzo dziękuję Kamilko za te prezenty:)))


* * *

I coś z życia Wiki:

Trochę nie w temacie ale wiosenne...dzisiejsze...Wiki siedząc na podwórku w swoim krzesełeczku pod krzakiem bzu potrafi dosięgnąć kwiatów. Wyskubuje dokładnie jeden a potem kolejno odrywa płatek po płatku. Jestem pod wrażeniem jak już potrafi precyzyjnie chwytać drobne przedmioty dwoma paluszkami.



Uwielbia manipulować przy drobnych przedmiotach.
Ostatnio dorwała drewnianą zabawkę z kurkami i wnikliwie oglądała i manipulowała nią na wszystkie strony, przechylała główki kurkom, pociągała za kulkę od spodu zdziwiona, że kurki się wtedy ruszają.
Zabawka kupiona ponad rok temu w Biskupinie za 10zł
Radość z zabawy - bezcenna:)))


Pozdrawiam wszystkich wiosennie:)
Życzę słonecznego weekendu:)))
Raczek :)






33 komentarze:

  1. Fajnie wyszedł bujaczek. Jest bardzo oryginalny...Podoba mi się.
    Masz słodką tą dziewczynkę.

    OdpowiedzUsuń
  2. Wiki śliczna :))) krzesełko pierwsza klasa - świetne jest :)) no i fajnie że wreszcie słoneczko zaświeciło :)
    buziaki dziewczyny zostawiam :*
    p.s. jak prace kuchenne???

    OdpowiedzUsuń
  3. Krzesełko, cudowne...super że macie coś takiego co przywołuje wspomnienia i jednocześnie służy potomnym;))) Moja mania też jak sięgne pamięcia zadziwiała mnie swoimi sprytnymi rączkami;))cudowne zdjątka zrobiłaś rączek Wikuni;))) wygranej gratuluję...pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. Fenomenalne krzesełko!:D Łaaaaaaał:D

    OdpowiedzUsuń
  5. Krzesełko jest śliczne, chciałabym takie dla mojej córki
    Uwielbiam również przyglądać się jak zbiera małe przedmioty w rączki, przekłada je paluszkami, ogląda, bada, próbuje ;-)
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Myślę że każdy stolarz albo tata który się chociaż troszkę garnie do tego bez problemu zrobi takie krzesełko:)
      Jak by co to mogę na meila podesłać zdjęcia szczegółowe z wymiarami...

      Usuń
  6. Widzę, że też sobie lubisz w drewnie podłubać ;) Efekt świetny. Te kurki mi przypomniały moją zabawkę z dzieciństwa. Uwielbiałam ją. Śliczne kapciuszki ma twoja córeczka :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję:) Kapciuszki zwyczaje z Zetpola...a co do zabawki to włąśnie jest robiona na wzór tych co kiedyś były:)

      Usuń
  7. najcenniejsze są takie starocie :) ! ah ta skrzynka ;d papier ścierny i będzie jak nowa :) ! Pozdrawiam, www.monika-paula.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Bujaczek wyszedł jak marzenie, zabawki drewniane są piękne - te kurki super.
    Twoja córeczka ma bardzo zwinne paluszki :)
    Pozdrawiam ciepło :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Uwielbiam drewniane zabawki...w moim odczuciu są niezniszczalne:P
      Chciałabym żeby moja córka miała większość właśnie takich zabawek.
      Pozdrawiam:)

      Usuń
  9. słodkie dzeciątko i bardzo fajny bujaczek :-)

    OdpowiedzUsuń
  10. Świetne kszesełeczko!! i ta poducha w style retro, wszystko ładnie się komponuje...

    Gratuluje postępu w chwytaniu małych rzeczy, musisz być dumna z tak cudownej córeczki!! :))

    Jak tak na nią patrzę to chcę dziewczynkę hahaha a tu nie da rady :D...


    Pozdrowienia weekendowe :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A mi się marzy jeszcze chłopczyk.taki malutki:)

      Usuń
    2. hahaha no proszę!! takie życie :D

      Mój D. mówi, że mam mu zaufać i będzie GIRL następnym razem hahaha!! Więc ja mam nadzieję :D

      Któryś pokój musi mieć falbanki i takie tam!!! :D

      Usuń
  11. bujaczek jest prześliczny ... i jaką masz fantastyczną modelkę ... pozdrawiam ciepluteńko

    OdpowiedzUsuń
  12. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  13. jejuuuu jakie Wy jestescie zdolne to tak ogólnie piszę :), ja juz pisałam to u Mamy Pisarki o tym konkursie Dobrowianki...chciałabym Was tam zobaczyć :)też masz głowę do tworzenia :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie zawstydzaj Madziu:)Na konkurs zerknę bo nie słyszałam....
      Buuziaki:*

      Usuń
  14. ale krzeselko i podusia bedzo fajnie Ci wyszly,a modeleczka cudowna:))))
    gratuluje wygranej i zycze milego dnia:))papa:)

    OdpowiedzUsuń
  15. Swietnie zrobilas ta podusie:) i bujaczek super teraz wyglada:) Gratuluje takze wygranej, poduszka fajowa:)) buziaki:))

    OdpowiedzUsuń
  16. swietne to krzeselko!
    Ja tez nie moge sie nadziwic jak moje chlopaki szybko sie rozwijaja. I co chwile zaskakuja mnie czyms nowym!

    pozdrawiam
    Iwona

    OdpowiedzUsuń
  17. zerknij koniecznie!!! te trampki mam też! uwielbiam je!!!

    OdpowiedzUsuń
  18. śliczny ten bujaczek:) bardzo oryginalny, ja sama mam sentyment do odrestaurowanych staroci:)
    a córcia rzeczywiście prezyzyjna, mój wariat ma 2 lata a jeszcze nigdy nie obrywal płatek po pratku-zawsze dopadnie i drze jak popadnie;) wiadomo-chłopak;)

    OdpowiedzUsuń
  19. świetny ten bujak, a kurki moja Matylda ma te same i je uwielbia, pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  20. piękny bujaczek! :) ostatnio widzę, że moda na bujaki kwitnie :) pięknie :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Kurki rządzą :) a bez odstrasza komary. tyle mądrości, bez węglowodanów mózg kiepsko pracuje ;)

    OdpowiedzUsuń
  22. świetne krzesełko, no i uwielbiam fotografie, na których prezentujesz detale - malutkie rączki:)

    OdpowiedzUsuń
  23. Fascynujący wpis. Podoba mi się.

    OdpowiedzUsuń
  24. To jest doskonały pomysł. Szczerze jestem zachwycona kreatywnością.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy pozostawiony komentarz.
Osoby komentujące anonimowo proszę o podpisanie się...:)