17 Gra w zielone:)

Wróciłam z wakacji i nie próżnuje....
Kosze, koszyczki....i nie tylko....
Dziś na zielono:)
Połączenie z delikatnym fioletem dla Kusiątek :)



W skład groszkowego zestawu wchodzi duży dwustronny kosz-sowa:)



Mały dwustronny koszyk z uszami:



I pokrowiec na dużą puffę;


Kosz dwustronny wysoki na 45cm o średnicy 30cm - 120zl
Kosz mały wysoki na 25 o średnicy 25 - 55zł
Pokrowiec na puffę - 40zł

I jeszcze jedno zielone szycie. Przedwakacjowe.
Agnieszka z bloga Domowisko upolowała w sh pościel w Muminki. 
Przysłała ją do mnie wraz z niebieską tkaniną i ja uszyłam kosze.
Tak też można. Usługa szycia jednego kosza plus koszty wypłenienia to 40zł.




Więc jak???Gramy w zielone????

Pozdrawiam

Hally




17 komentarzy:

  1. Szaleństwo po prostu !!! Ależ będzie u nas teraz pięknie !!! Zachwyt wielki dzięki, dzięki Hally !!! Dzieciaki przepadną schowam sobie to jako prezent dka Ali na urodzinki nikt mnie nie przebije !!!

    OdpowiedzUsuń
  2. Witaj. Trafiłam przypadkiem na Twojego bloga i z chęcią zostanę na dłużej. Masz świetne pomysły :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Zdolniacho ty moja, ale ogarniasz!

    OdpowiedzUsuń
  4. Ten pomysł z dwustronnymi rzeczami jest genialny. Raz, dwa i z Twojego kosza robi się zupełnie inny ale w kolorach pasujących do wnętrza. Rewelacja. A muminki kocham!!!

    OdpowiedzUsuń
  5. Rewelacja...jak to wszystko pięknie u Ciebie wygląda:)Szkoda,że u nas pokój malutki:)bo by się wszystko chciało:)

    OdpowiedzUsuń
  6. jak zwykle pięknie i tak mega pozytywnie!!!

    OdpowiedzUsuń
  7. Witam Mam pytanie czy mogłabym poprosić o wykonanie dla mojego przedszkolaka Worka na kapcie z rakietą :)mój em .betka -73@o2.pl

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo podoba mi się pomył na kosze. Są świetnie wykonane! a te kolory !
    Bajka ;))

    OdpowiedzUsuń
  9. Kosze bomba, a muminowe to już w ogóle :-)

    OdpowiedzUsuń
  10. przepiękny ten kosz! muminy są the best !

    OdpowiedzUsuń
  11. Kosz-sowa jest rewelacyjny!!! :)))

    OdpowiedzUsuń
  12. Pieknosci poszylas !!!! :) Muminki sa boooskie :))) Buziaki Pracusiu :)))

    OdpowiedzUsuń
  13. Cudowne:))) A te muminki Agnieszki to już w ogóle bajka!!!

    OdpowiedzUsuń
  14. Muminki i zielona wiosna... Ty to wiesz jak sprawić, żebym się uśmiechnęła :)

    OdpowiedzUsuń
  15. super kolorki! jak ja ci czasu zazdroszczę :D

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy pozostawiony komentarz.
Osoby komentujące anonimowo proszę o podpisanie się...:)