8 Już są....Wyniki:)))))

Ufff.....po intensywnym myśleniu...nie tylko moim...są w końcu  WYNIKI:)
Było prawie 50 zgłoszeń a w nich mnóstwo fantastycznych pomysłów: począwszy od przytulanek, przyborników dla najmłodszych, nosideł. plecaków, toreb, zwijanych etui na aparat (wow) po maty podłogowe, fartuszki, kosmetyczki, czapki i sukienki.




Nagroda od Cottonovelove w postaci łańcucha z dziecięciu kulek wędruje do:


Gratuluję:)))
Po nagrodę proszę zgłosić się pod adres : agnieszka@cottonovelove.pl

W kategorii na najlepszy zrealizowany projekt i nagrodę w postaci kuponu o wartości 50zł do zrealizaowania w sklepie Cottonhill
wygrywa Agnieszka Danel i jej prosty ale bardzo praktyczny i uroczy organizer do samochodu:)


Więcej zdjęć możecie zobaczyć u Agnieszki >>KLIK<<
Agnieszka napisała do mnie tak: "Ja uszyłam, i choć najpierw uszyłam co innego, zmieniłam koncepcję i zgłaszam się do konkursu z pojemnikiem na zabawki do samochodu.
Zwykle zabawki tłoczą się na siedzeniach, spadają na podłogę, zostają zdeptane, gubią się wszędzie i siedem światów z tym dziecięcym majdanem.
Pomyślałam więc sobie,że brak mi uporządkowania ich niezbędników.
Uszyłam pojemnik zawiązywany na oparciu fotela pasażera.
W razie czego, zawsze można go odwiązać i udać się z nim i całym wypełnieniem - na plażę, do kawiarni, czy gdziekolwiek akurat się udajemy.
Uszyty oczywiście....po wakacjach :)"

Agnieszko, po nagrodę zgłoś się do mnie:))))

I trzecia-ostatnia nagroda za najlepszy projekt, ktróy postaram się zrealizować wędruje do Marty Kas'ynov
i jej organizera samochodowego.


"DZIECIĘCY ORGANIZER SAMOCHODOWY. 

Długa podróż samochodem z małym dzieckiem to nie lada wyczyn ... 
Jak wiadomo, dobrze zorganizowany "bagaż podręczny", to połowa sukcesu. Napoje, przekąski, gry, zabawki, środki higieniczne, zapasowe ubranka, kocyki, a także coraz częściej sprzęt multimedialny do słuchania czy oglądania bajek, ach czego to nie należy ze sobą zabrać.
I stąd właśnie pomysł na dziecięcy organizer samochodowy, który byłyby nie tylko praktyczny, ale jednocześnie oryginalny i ładnie wykonany. Do zawieszenia standardowo z tyłu przedniego fotela, posiadający miejsce do zamocowania tabletu, kieszenie na napoje, zawieszki na "dyndające" zabawki dla młodszych dzieci, i kilka mniejszych i większych kieszeni na wszystkie przydatne w podróży rzeczy...
Najważniejsze, że wszystko jest pod ręką..."

Marta, Ciebie też proszę o kontakt ze mną:))))

GRATULUJĘ!!! I DZIĘKUJĘ ZA UDZIAŁ:))))

UWAGA!!!!
Już wkrótce bo 6 września w LUBLINIE odbędzie się spotkanie blogerek "Blogowe piękno mam"
Zostało jeszcze tylko kilka wolnych miejsc. Może któraś z Was ma ochotę się spotkać ze mną i z innymi mamami...przy okazji posłuchać wykładów na przeróżne ciekawe tematy :)
Gdyby ktoś się zdecydował proszę pisać na adres blogowepieknomam@gmail.com

Pozdrawiam

Hally




8 komentarzy:

  1. Dziękuję dziękuję dziękuję !!!!

    OdpowiedzUsuń
  2. Gratuluję, bardzo fajne pomysły :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Gratuluję dziewczyny. Organizery rewelacja ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Gratulacje super pomysły taki organizer nr 1 przydałby się Ali a nr 2 Wojtkowi hihi :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Gratulacje. Projekt z organizerem-autem bardzo mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ufff... ja wracam, co prawda na konkurs się spóźniłam, ale to nic :D Może następnym razem się uda!

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy pozostawiony komentarz.
Osoby komentujące anonimowo proszę o podpisanie się...:)