10 Szyciowe Wakacje - EDIT

Konkurs trwa już od tygodnia a zgłoszeń jak na lekarstwo.
Bądź co bądź zachecam Was do wzięcia udziału w Konkursie.
Dla przypomnienia szczegóły tutaj 



Konkurs nie polega na wymyśleniu oryginalnej, unikalnej rzeczy której jeszcze nikt wcześniej nie wymyslił bo o to naprawdę trudno. Nawet się zastanawiam czy coś takiego można wymyślić...co nie powiela czegoś już wcześniej powstałego.

Konkurs polega na wskazaniu rzeczy-uszytku bez której nie wyobrażacie sobie wakacji:)
Może to jest hamak? Może Tipi? a może torba plażowa w kolorze małopopularnym? A może koszyczek na rower z uchwytami do noszenia? A może poduszka na krzesło balknowe ale taka Wasza z imieniem np albo z różową żaglówką, bo czemu nie???

Interpretacja jest naprawdę dowolna. Mogą być zdjęcia tego co uszyłyście nawet rok temu i Wam się sprawdziło....może być szkic plus opis....może być zdjęcie z internetu plus wasze wskazówki jakbyście tą rzecz zmieniły zeby była bardziej Wasza??

Rozejrzyjcie się wokół siebie? Naprawdę nie ma nic takiego bez czego trudno jest wytrzymać????

Zachęcam do wzięcia udziału i lecę:)))

Pozdrawiam

Hally

10 komentarzy:

  1. To śpieszę wysłać zgłoszenie, może się uda:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ups, pośpieszyłam się, bo chciałam wysłać zdjęcie uszytku własnego. Muszę w takim razie pomyśleć nad projektem:)

      Usuń
    2. Basiu moze byc zdjecie wlasbego uszytku;) jak najbardziej;)

      Usuń
  2. No dobra, burza mózgownicy i koniecznie się zgłaszam!

    OdpowiedzUsuń
  3. Na nas możesz zawsze liczyć:)
    'Kółko i krzyżyk' już pokazaliśmy, ale mamy jeszcze inne nasze szyciowe cuda na wakacje;)

    OdpowiedzUsuń
  4. No i poszło, zgłoszenie posłałam i ja a co raz się żyje :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja właśnie plan mam uszyć, tylko czy zdążę....?

    OdpowiedzUsuń
  6. dla mnie to też przybornik na kredki jest bezapelacyjnie niezbędny na wyjazd z dziećmi! czy to się będzie liczyć?

    OdpowiedzUsuń
  7. ok próbuję zasiąść do wysyłania, bo jak tego nie zrobię to zapomnę!

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy pozostawiony komentarz.
Osoby komentujące anonimowo proszę o podpisanie się...:)