9 49/52, 50/52 i kilka innych kadrów:P

49/52
Zdecydowanie sobota Mikołajkowa:)




50/52 też w mikołajowych czapkach:)



i razem:


Wczoraj byliśmy na kinder party:))))
Domówka taka, że ho, ho...jeszcze słyszę te trąbki i śmiechy:P
I chociaż nie lubię (i nie umiem) robić zdjęć gdy jest ciemno za oknem a oświetlenie w domu punktowe to kilka kadrów jest:)

Franulek pożeracz winogron:


...i fascynata rybek:P


Wiktoria zauroczona urodzinowym zestawem w postaci trąbki i czepeczki:


Degustatorka pysznego tortu...


...i szampana z bąbelkami :P


Ulubiona zabawa na urodzinach to piłkarzyki....


...i bieganie po schodach. W sumie nie ma co się dziwić..takich atrakcji brak na co dzień:P




....muzykowanie...


 ...ciuchcia..


...i tor w kształcie dinozaura:



Moje dzieci zdecydowanie czują się na takich imprezach jak ryby w wodzie:)

Pozdrawiam

Hally








9 komentarzy:

  1. Widać, że impreza była udana, a zdjęcia w czapach mikołajowych są po prostu cudne :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Bo one są do tańca i do różańca :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Kochana, na takich imprezach to i ja sie swietnie czuje, bo dzieci nie mam :)
    A ja sie musze w takie mikolajowe czapusie przecudnej urody zaopatrzyc :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękne zdjęcia i impreza widać, ze udana :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Franek to chyba uwielbia schody ;) Niestety w poprzednim mieszkaniu mieliśmy schody.. syn dwa razy zaliczył upadek z nich i od tamtej pory z dystansem do schodów.
    Widać, że zabawa udana :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Mikołaj ma dłonie pianisty :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ojjjj dawno mnie u Was nie było:( zabieganie. zaplątania z poplataniem. Dzis zagladam i od razu banan na mej twarzy..pierwsze foto Wikunia z "kotem" sukienusia sie sprawdza??
    Przesyłamy pozdrowienia i życzenia noworoczne bo tak sie rozleniwiłam w święta że o bożym świecie zapomniałam:)
    Wiki i Franus rosną że hoho:) ślicznusie:)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy pozostawiony komentarz.
Osoby komentujące anonimowo proszę o podpisanie się...:)