31 Pokój dzieci...znów :P

Pokój dzieci przechodzi najwięcej rewolucji....
Ciągle coś w nim zmieniam...dokładam, przekładam, przestawiam....
Najchętniej bym pomalowała ściany całe na jednolity kolor no ale....jak się nie ma co się lubi to się lubi co się ma :)

Zapraszam do Królestwa Wiki i Franka :)




Poprzestawiałam meble...łóżko Wiktorii wróciło na swoje poprzednie miejsce:)
Tam mu jednak najlepiej:)
Komoda jest tam gdzie wcześniej kącik Franka, Franek śpi tam gdzie wcześniej spała Wiki....zmieniłam zasłony na jasnoszare ale muszę jedną uszyć jeszcze raz bo jest za krótka...no i dywan....niby jedna rzecz a zmienia spoooooro...Dywan od zRęcznaRobota też jasnoszary:)
W miarę możliwości napiszę pod zdjęciami co skąd jest bo często o to pytacie:)


Plakat z alfabetem - Lupio
Tablica, komoda - IKEA
Szydełkowe ubrania na gałki - zRęcznaRobota
Domek dla lalek - DREWNOrele


Łóżko - IKEA
Miętowa skrzynka - BamBOOKo
Cottonove kulki - Cottonovelove
Literka W - prezent
Filcowe torebki - Peppa - Pomponove
Torebka Kotek - Niechaj szyje nam!
Lalka na łóżku - Patuhall


Wieszaczek - Zoyka design, można je zamówić u mnie...są cztery rodzaje:)
Poduszki na łóżku - Hally design


Pudełko w kształcie Pandy - po chusteczkach nawilżanych np TUTAJ


Kosz na zabawki - Hally design
Kuchnia - DIY



Łożeczko dla lalek - domek - BamBOOKo
Krzesła - Allegro
Biurko - Ikea
Skrzynka na księżeczki - IKEA



Tabliczka DREAM BIG - Skandynawska Weranda
Chmurka - Prezent
Poduszki, puf - Hally design


Poprzednią wersję można zobaczyć TUTAJ i TUTAJ

Która wersja fajniejsza????:))))


Pozdrawiam

Hally












31 komentarzy:

  1. Hmm...ta, która dla Was wygodniejsza ;) Teraz mocno odzielone jest spanie Wiki i Franka.
    U nas nie ma za bardzo miejsca na zmiany i przestawianie. Połowa pokoju to spanie, połowa to meble, a na środku zabawa ;)

    A mam pytanie o szafe. To Ikea? Jak z pojemnością?

    OdpowiedzUsuń
  2. Kochana to Ikea Hemnes...wycofana już niestety....tzn ta wersja...ale nie wiem czy bym jednak nie wolała tej co jest teraz dostępna (szafa plus dwie szuflady na dole) Pojemność może być...jest drążek na ubrania plus pólka na górze...mamy tam gry mniej używane, i na dole koszyki z zabawkami. W bocznej ćzęści są głębokie ale wąskie półki....na małopotrzebne rzeczy bo źle się tam sięga.

    OdpowiedzUsuń
  3. Pięknie!! Uwielbiam takie przytulne pokoiki

    OdpowiedzUsuń
  4. tak to z nami kobietami - co jakiś czas potrzebujemy coś zmienić, przestawić, przewiesić ... choćby u dzieciaków w pokoju :)
    oj znam to ...

    OdpowiedzUsuń
  5. baaardzo fajnie i wiesz jeszcze jak? normalnie ! normalnie w najlepszym znaczeniu tego słowa! nie przekombinowałaś ze znanym nam stylem....widać w nim dzieci, a nie trendy ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja sobie wzdycham do skandynawskich apokojnych wnetrz ale co ja na to ppradze ze mi sie spoooro podoba i nie potrafie sie zdecydowac...wiec mam misz-masz ;)

      Usuń
    2. No ja też wzdycham, ale jak to powtarzam kumpeli, nie wszystko chcę i muszę mieć. Mieszkanie mam 50 m2...więc nie poszaleję, ale czy muszę ? Coś tam czerpię, ale....parę gratów też mam z innej bajki, a u Kseni, to już raczej burdello niż scandi 😂

      Usuń
  6. Z tym dywanem i jasnoszarymi zasłonami podoba mi się najbardziej :)))). Macie piękne dodatki, zabawki, tekstylia i meble. A ustawienie ma Tobie pasować. Twoje dzieci świetnie się tu czują i to jest najważniejsze :))))

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo fajnie! Śliczny pokoik.

    OdpowiedzUsuń
  8. Fajny pokoik .. czasem tak jest, że trzeba kilkukrotnie coś przestawić by znaleźć ustawienie doskonałe :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Każda rewolucja w Waszym domu to piękne zjawisko :) Kocham Twoje mieszkanie i poczucie estetyki :) Chętnie gdybym wygrała w totka zatrudniłabym się do aranżacji w moim dzieciowym !!! :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Fajnie tu - kuchnia super, fajniejsza niż ta z Ikea

    OdpowiedzUsuń
  11. Nie wiedziałam, że tam może być jeszcze bardziej kolorowo! Te nowe cottony - rewelacja i rzeczywiście chyba przy tym ustawieniu pokój zyskuje najwięcej przestrzeni do zabawy.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wiesz ja tam ciagle coś kombinuje...tych ich "skarbów" nie mogę wyrzucać i tak się nagromadziło tego wszystkiego i kolorowo jakoś bardzo się zrobiło:) Ale to dobrze:)

      Usuń
  12. Mnie się podoba każda wersja...ale fakt, im więcej miejsca do zabawy tym lepiej...ja mam nad czym główkować po remoncie :)
    pzdr

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja ogólnie uwielbiam przestarzeń...i żal mi trochę że nie mam gdzie poszaleć:P

      Usuń
  13. Świetnie zgrane dodatki i co ważne, widać ze ta przestrzeń sprzyja dzieciakom (wieszaczki , zabawki, kącik ze stolikiem ) super!

    OdpowiedzUsuń
  14. Bardzo ładnie jest to wszystko zaaranżowane i muszę powiedzieć, że jak najbardziej mi się podoba. Zresztą ostatnio jak dekorowaliśmy pokój naszej nastolatki to dzięki poradom https://rodzinneogrody.pl/dodatki-ktore-pozwola-ci-przemienic-pokoj-dziewczecy-w-pokoj-nastolatki/ udało nam się zrobić coś wyjątkowego w takim pomieszczeniu.

    OdpowiedzUsuń
  15. Bardzo fajne rozwiązania zwłaszcza do mniejszych pomieszczeń, pomysłowe rozwiązania. Świetny wpis.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy pozostawiony komentarz.
Osoby komentujące anonimowo proszę o podpisanie się...:)