8 Lato w pigułce :)

Nie było mnie tutaj ponad dwa miesiące....przymierzałam się kilka (naście) razy do tego, żeby coś napisać...ale miałam inne zajęcia i blogowanie poszło na bok.
Zdecydowanie łatwiej jest zamieścić zdjęcie na instagramie :)



Dwa wakacyjne miesiące były bardzo intensywne...minęły nie wiadomo kiedy.
Dwa tygodnie u dziadka na wsi, urodziny moje i Wiktorii,wyjazd na Farmę Iluzji, przesiadywanie i praca na działce, spacery, czytanie....duuuużo czytania...szycie...weselne klimaty....sesje zdjęciowe...momenty nudy i rutyny....ale fajny to był czas:)
Na działce wyrosły fundamenty, prowizoryczna strefa relaksu z huśtawką i hamakiem a po górkach z wykopów nie ma już praktycznie śladu...:)
 Dzieci urosły, każde po jakieś 5cm (!!!) Wiktorii ubyło włosów, o jakieś 20cm (!!!)
Obydwoje strasznie spoważnieli...rozmawiają inaczej,inaczej się bawią...Franek zaczął szaleć za piłką a Wiktoria straciła dwa zęby :)
Czy będę tu częściej??
Nie obiecuję...ale teraz jestem i po cichu liczę na to, że ktoś jeszcze tu zagląda :)
Odwiedzi, zostawi dobre słowo i uśmiechnie się oglądając wakacyjne zdjęcia:)
























Gdybyście mieli ochotę na więcej zdjęć z pola facelii albo z łąki, dajcie znać - mam tego więcej :)
Tak samo jak zdjęć Famy Iluzji... :)

Pozdrawiam i do zobaczenia wkrótce:)

Hally




8 komentarzy:

  1. Jestem, uśmiecham się :)
    Zdjęcia są prześliczne. Chętnie zobaczę więcej. Pozdrawiam serdecznie. :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetne zdjęcia i wspólnie spędzony czas. Sukienka Wiktorii znajoma nam;), a tych ciachniętych 20-tu cm. zazdroszczę. Moja nie daje mi nawet końcówek podciąć, a włosy już za pas sięgają
    Pozdrawiam i proszę o więcej

    OdpowiedzUsuń
  3. Jest na tu więcej, którzy zaglądają.
    Wakacje to czas kiedy dzieci nie wiadomo kiedy rosną i jak to nazwałaś - "poważnieją".
    Widać to po twoich pociechach. U swojego Młodego też widzę.
    Pięknego września życzę!

    OdpowiedzUsuń
  4. Z takimi pięknymi zdjęciami będą piękne wspomnienia :) a jakie romantyczne :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ten uśmiechnięty zastęp na łóżku najpiękniejszy.
    Uchwycone w odpowiednim momencie.

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja ze swoich wakacji niestety kojarzę tylko zakupy, ostatnie miałam tutaj . Chociaż kusi mnie żeby w końcu gdzieś pojechać.

    OdpowiedzUsuń
  7. Uśmiech u całej rodziny to coś pięknego. Na ostatnich wakacjach obkupiłam się tutaj, to również po wyjeździe zostały mi tylko zdjęcia oraz ciuszki! :)

    OdpowiedzUsuń
  8. piękne zdjęcia. i takie radosne. aż mi się buzia cała śmieje.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy pozostawiony komentarz.
Osoby komentujące anonimowo proszę o podpisanie się...:)